6 comentarii

Continuare…

Pretentioasa tema mi-am mai ales! Desi sunt convinsa ca ar fi foarte multe de discutat, azi parca am ramas fara cuvinte. Sunt prea multe de spus si nu stiu ce sa aleg pentru inceput. Calitatea vietii noastre e reprezentata de raportul intamplarilor pozitive si negative carora le suntem martori sau protagonisti. Criteriile  sunt de asemenea particulare fiecarei persoane. Ce mi s-a intamplat mie pozitiv azi? Am ascultat Joe Dolan. …. Iar negativ: am redescoperit ca sunt suprapondoreala si nu am suficienta vointa sa folosesc remediile deja cunoscute pt a scapa de aceasta problema. Si continuand „bilantul”: pozitiv  – am reusit sa ma odihnesc dupa o tura de noapte obositoare; negativ – am o multime de treburi de rezolvat si nu mai am timp sa le termin. Cumpana pare echilibrata… Maine sau poate mai tarziu voi descoperi in ce parte atarna. Din urma se hlizesc alte dezechilibre, dar una peste alta: „Oficial imi merge bine!” Am realizat ca experientele urate merita tinute minte doar pentru rolul lor „pedagogic” iar cele frumoase pentru reenergizare cand suntem in impas. …. Si orice ar spune batranii nostri, tot din propriile greseli se invata mai bine. Desi unii dintre noi nu am recunoaste in ruptul capului ca am gresit. Cred ca si propria noastra atitudine poate sa ne marcheze calitatea vietii. Impactul propriului orgoliu poate fi covarsitor, nu benefic, asa ca, sunt de acord cu criticile. Intotdeauna sunt constructive, cu riscul ca uneori sa nu-si aiba argumentare suficienta. Initierea de polemici si sustinerea lor e un antrenament uluitor pentru minte, chiar si pentru trup. Astept replici si multumesc pentru ca ma cititi!

6 comments on “Continuare…

  1. Multumesc pentru solutie! Subscriu! Problema e ca miscarea, daca nu genereaza reducerea stresului, nu e de nici un folos, si, fiind vorba de sapa, nici macar financiar, asa ca-i dau partial dreptate prietenei tale.

  2. „sapa” asa la figurat, ca poti sta numai in camp deschis eventual pe langa o padure, relaxare garantata.ps. Agricultura pe suprafete mici tine loc de sala i(exp proprie si nu numai). Oricum bafta in ce iti doresti

  3. Mult succes in cariera de blogger va doresc. 🙂

  4. Eu nu pot decat sa ma gandesc ca fiecare problema de care ne izbim o sa fie o rezolvare a aceleiasi probleme, data viitoare. Deci, iubesc problemele: fara ele am fi niste roboi. Bun venit in blogosfera si succes!

Lasă un răspuns

