2 comentarii

Daca timpul…

Ne-ar lasa si ragazul de a ne analiza actiunile noastre si consecintele acestora, ca apoi sa le luam de la capat ca in jocurile video… Sau si-ar marca trecerea mai putin evident… Am constatat ca odata cu inaintarea in varsta devenim blazati, din ce in ce mai putine lucruri ne mai impresionaza, avem tendinte usor egoiste, parca noi am fi cei mai importanti, parca numai ale noastre probleme trebuie rezolvate, ceilalti sa se descurce.. Aud din ce in ce mai des: „Pe vremea mea….” Ce mi se pare mai grav e ca avem pretentia ca noi musai stim toate rosturile vietii, noi trebuie musai sa fim ascultati, cei mai tineri nedispunand de „vasta noastra experienta”…..

Ei, dragii mei leati, daca veti ajunge sa cititi ce scriu (mai greu de crezut, dar asa-i viata, fiecare varsta cu ale ei), veti afla ca cele mai interesante lucruri le-am invatat de la cei mai mici ca mine, de la adolescenti. Nu spun ca nu or fi avut si ei cate ceva de aflat de la mine, dar a fost infinit mai putin decat ceea ce mi-au spus ei mie. Informatiile pe care li le-am oferit eu le puteau gasi si  pe google…  mai simplu…  desi imi place sa cred ca de la noi , spre deosebire de internet, mai si simt emotiile specifice faptelor.

Totusi, am invatat si de la cei mai mari decat mine o multime de lucruri, avem nevoie de batrani si sper ca si de mine va avea nevoie cineva..  Nu ar fi prea greu, o data cu inaintarea in varsta dam in mintea copiilor,si sigur voi fi o companie placuta nepotilor mei, o persoana usor de dominat.

2 comments on “Daca timpul…

  1. da uite ca yo am venit sa citesc draga CLARO ,este adevarat cea ce spui ,am spus si mai spun uneori ca ce bine era pe vremea tineretii mele ,dar ma refeream la guvernantii nostrii care numai babalaci si ma intreb de ce nu au si tinerii prioritate in politica ,daca avem uneori de invatat de la ei ❓
    iar yo copiilor mei nu le-am impus niciodata safaca ca mine ,ei au facut asa cum si-au dorit si slava Domnului sant bine ,mai rau este ca sant prea putini tineri care stiu ce vor de la viata sa respecte pecel de langa el ,ce ne facem cu tinerii care fac atatea rele ,droguri,violuri,te urmaresc sa vada daca ai bani prin piete si ar urma multe alte ex.
    dupa parerea mea asta-i tara, lui Voda Papura,asa vom pieri ,santem cu 1000 de ani in urmatarilor civilizate si nici nu vom progresa ca nu prea avem oameni politici buni

  2. câtă dreptate ai!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

