14 comentarii

Sănătate şi bani – anunţ

Marţi, 30 noiembrie 2010, ora 16, seară medicală la Casa de Cultură a Sindicatelor Focşani…. Relaţii la telefoanele: 0727876022, 0745868339, 0769449978.

14 comments on “Sănătate şi bani – anunţ

  1. sper sa ne aduci vesti ce se discuta

  2. sint cam grea de caput nu inteleg ce sa scr aici si totodata imi cer scz ca am dat buzna peste tine fara sa cer voie asa sint eu sint certata cu cerutu voie ha ha ha

    • Dacă nu ai ce comenta, nu e nevoie să o faci! Dar dacă subiectul ţi se pare incitant, poţi cere relaţii despre tema ce se va discuta la seara medicală. Oricum, mulţumesc pentru vizită! Poate celelalte articole ţi se vor părea demne de comentat..

  3. buna dimineata chear te rog sa-mi dai citeva relatii despre seara medicala eu nu am cum sa o vad sau sa ascult sint fr departe multumesc de raspuns

    • Va fi vorba despre produse naturiste. Cam toate materialele pe care le voi prezenta sunt prinse şi la mine pe blog.Cele povestite de altii le voi putea comunica ulterior. Dacă ai vreo problema de sănătate, putem încerca să gasim soluţii impreună.

  4. buna seara ,iti multumesc de rsspunsu dat ,si cu problema de sanatate este chear fr mare ,dar daca tot ne-am cunoscut hai sa iti pov cv de mine ,eu am o virsta inaintata si cea mai grava este piciorusele mele le [alint] dar poate odata o sa pot sa le multumesc daca va ceda sa mai ma doara si sa se unfle ,cred ca ai inteles nu pot merge am incercat toate cremele stiute ,de mers la medic ma-m saturat ca da vina pe greutatea pe care o am .multumesc daca mai ascultat si mai revin

  5. buna seara multumesc de raspuns id nmeu este elena25pufisi elena 25 pufi@yahoo.comsunt acasa mereu cind doriti si aveti timp puteti sa ma cautati

  6. scz de greseli din cauza vitezei incepea emisiunea

  7. BUNA ZIUA ! CLAROZMARIN
    acum ca te am la legaturi la blogul meu ,te voi vizita mai des in timpul meu liber ca sant f. ocupata cu un nepotel si impartim si pc-ul amandoi
    eu sant bolnava de 1 an si cateva luni am avut apa la plamanul stang,este o raceala deasemeni f.f. veke si m-am pricopsit si cu hepatita b ,am facut tratament ,ytin regim strict ,iar cand am incercat tratament naturist de la acel domn din otv care apare mai mereu ,am un lapsus acum nush cum se numeste ,este putin kelos ,nu mi-a priit acel tratament
    acum iau numai esentiale ,armurariu ,silimarina si calciu + regim
    in urma axcestui tratament ma simt binisor dar am fost la un pas de moarte si in spital un dr. f. bun m-a facut sa mai traiesc

    • Mă bucur sa aud ca eşti mai bine! Nu ştiu ce tratament naturist sau de la ce doctor ai făcut, aşa că nu îţi pot spune de ce nu a funcţionat. Eu şi familia mea ne tratăm de multa vreme exclusiv cu produse Calivita. La început, mai ales pentru mama mea, am folosit în paralel şi tratament alopat şi naturist. Tratamentul dat de doctor îşi are rostul lui şi nu cred ca trebuie eliminat complet decât dacă apar ameliorări evidente, iar tratamentul naturist e adjuvant apoi de întreţinere. Oricum, o întarire a sistemului imunitar ca să elimini efectele nocive ale acelei răceli vechi, sau ca să eviţi o recidivă, numai cu tratament naturist poţi obţine. Vorbesc din experienţa proprie.

  8. buna seara! multumesc de raspuns ,dar m-ar interesa ce tratament naturist ptr. imunitate sa iau ca am devenit imuna si trebuie tot timpul sa ma feresc de raceli dar am un nepotel care il duc si-l aduc de la scoala ,mai merg si cu el la tenis si iau f. des contact cu aerul rece ce mie mi s-a interzis lucrul axcesta si rebuie sa ma feresc sa mai racesc si ash face tratament naturist ptr. imunitate dar nush ce-mi recomanzi
    mi-am adus aminte ca pe acel dr. il kema FULGA dar mie nu mi-au ajutat acele pastile mari ca abia le inghiteam si nu ma simteam bine

  9. În articolul nou postat, cel despre afecţiunile de sezon, am specificat mai multe metode de întărire a sistemului imuunitar, o reţeta universal valabilă nu există, iar răspunsul la întrebarea ta necesită o anamneză riguroasă. De aceea mi-am permis să te trec in lista mea de mess ca să putem discuta pe îndelete.

Lasă un răspuns

