1 comentariu

De ziua femeii

Am primit foarte multe telefoane.. Şi mesaje.. Şi fiecare dintre ele transmitea o emoţie, mai mult sau mai puţin sinceră, dar care îmi era dedicată în exclusivitate..

O prietenă mi-a spus: ” La mulţi ani, mămico!”.. Apoi s-a justificat: ” în mintea mea, de când eram la şcoală, ziua aceasta era Ziua Mamei şi aşa a rămas, consider că mamele sunt cele mai indreptăţite să primească astăzi urări”. Nu-i dau în totalitate dreptate, dar m-am simţit măgulită.

Am ascultat muzică bună, şi clasică, şi uşoară, şî populară, şî lacrimogenă, dar musai dedicată vreunei femei din viaţa autorilor  ..

Am ascultat ştirile şi m-am bucurat că în sfârşit s-a promulgat o lege care să apere victimele violenţei în familie. Păcat că au trebuit să moară nişte femei ca să se ia această măsură! Mai rămâne de văzut când şi cum se va respecta – orice-ar spune dragii noştri parteneri, este totusi o lume a bărbaţilor.

Am citit.. Din toate căte putin am citit – din cărţi, pe bloguri – .

” draga mea

tot ne-am fi gâsit intr-un bob roditor de dragoste

pentru că vezi tu

întâi a fost dragostea şi apoi omul”

(din poemul Te-aş fi iubit chiar daca nu te-ai fi născut” de  Vasile Iftime)

Aceasta ar fi cea mai frumoasă declaraţie pe care ar primi-o o femeie de la un bărbat.

Am realizat că oricăt de puternice sau slabe, harnice sau leneşe, loiale sau frivole, frumoase sau urâte, bune sau rele suntem, toate avem nevoie de tandreţe mai ales.

One comment on “De ziua femeii

  1. Volumul „Poeme cu toate femeile lumii” al lui Vasile Iftime e o inepuizabilă şi variată sursă de tandreţe!

Lasă un răspuns

