7 comentarii

Dar din dar

se face rai… Am o prietenă care mi-a oferit o carte fascinantă. Simt nevoia să o împărtăşesc cu voi.

O citim simultan.

Sunteţi sau nu de acord cu ce scrie autoarea e doar opţiunea voastră. Dar pentru a avea o opinie, trebuie să ştiţi despre ce e vorba. Îi mulţumesc Ninei pentru carte, Aurorei că a scris-o şi vouă că o citiţi odată cu mine.

Aşa că, „O carte vindecătoare” de Ana-Aurora Şumca e la dispoziţia voastră:

Explicaţie

Toate drumurile mele de pâna acum, toată cunoaşterea mea, toate experienţele mele, toate dramele, toate căutările m-au adus într-un anumit punct.

Încercasem totul în exterior şi totul se prăbuşise cu mult zgomot.

Atunci am lăsat lucrurile să curgă, pentru a vedea încotro se doreşte să merg, evident fiindcă nu aveam nici un control asupra vieţii mele.

Singurul punct de sprijin era Maica Divină, cu care avusesem o experienţă personală revelatoare.

Într-o zi Ea a spus „Cheamă-L pe Fiul Meu” şi de atunci El m-a însoţit clipă de clipă.

Până când am putut să integrez în structurile mele informaţia că Isus Christos s-a contopit cu sinele meu divin şi doreşte să-mi fie Învăţător, a durat ceva.

Drumul acestei cărţi nu a fost uşor.. 

Încrederea şi neîncrederea s-au succedat, mai ales la început, având proporţii devastatoare, dar transformatoare. El mi-a ghidat paşii uşor, cu blândeţe, pâna am ajuns să-L simt şi să-L las să se manifeste prin mine. Mi-a spus: ” Manifestă-Mă, ca să Mă pot manifesta”.

Deşi sunt folosite cunoştinţe proprii, chiar limbajul meu, totuşi gândurile mi-au venit din sursa care este Mintea Christică şi, uneori, m-au uimit şi pe mine. 

Mi s-au dictat toate textele şi cu multe explicaţii necesare înţelegerii mele din fiecare moment.

Nu am dorit să se întâmple lucrul acesta şi nu credeam că sunt cea mai indicată persoană, dar confirmările venite au fost copleşitoare.

Îl mărturisesc şi Îl recunosc drept Învăţătorul meu, chiar dacă nu e cum Îl cunoaştem în mod obişnuit.

Mi-a spus că se manifestă prin mai multe persoane acum, pentru că este un timp de transformare cu potenţial extraordinar. Totodată e vorba şi de o accelerare în Planul de ridicare a nivelului de conştiinţă.

Mi-a spus: ” Vei scrie o carte. Vindecătoare. Cei care o vor citi se vor vindeca şi vor crede. Si Cuvântul Meu va fi dus mai departe.”

Cam asta a fost şi, deşi am oscilat destul la început, acum sunt bucuroasă că El a făcut asta prin mine.

Ca o persoană în slujba Divinităţii, particip şi eu la lucrarea Lui de iubire.

Mesajul Lui este clar.

Avem cu toţii acces la Iubirea Lui, la o relaţie personală cu El, dacă acceptăm asta.

Si toţi putem face, şi vom face lucruri chiar şi mai mari decât a făcut El cu El.

Totul este să CREDEM. 

                                                     ANA-AURORA ŞUMCA7 

7 comments on “Dar din dar

  1. foarte interesant!trebuie citită această carte!

  2. Multumesc pentru apreciere dar nu aveti acordul meu sa publicati din ea sau sa o copiati ,incalcati astfel dreptul de autor.
    Multumesc!

    • De aceea m-am si oprit. Nu cunosteam chiar bine aceste detalii, dar un cunoscator m-a avertizat. Sper doar sa le fi starnit interesul pentru carte. Ma mir ca un blog cu asa putini cititori a putut sa va deranjeze. Multumesc mult! Desi, atitudinea dv de acum, contrazice putin ce ati scris in carte. Nu-mi multumiti pentru reclama! Cred ca am sa o donez bibliotecii din oras si am sa-mi avertizez toti prietenii ca o pot citi de acolo gratuit. O zi buna!

    • As dori sa comand acesta carte , de unde o pot cumpara ?

  3. Buna ziua. Sunt interesata sa cumpar ” O carte vindecatoare „. Unde o pot gasi. Multumesc.

Lasă un răspuns

