Lasă un comentariu

Din ce în ce

7864mai puţini dintre noi spunem „mulţumesc” atunci când primim ceva…. şi din ce în ce mai puţini găsim motive să o facem … e ca un cerc vicios, ce oferim aceea primim.

Ana-Aurora Şumca e recunoscătoare pentru ceea ce i se întâmplă şi-şi exprimă astfel gratitudinea:

Mulţumiri

Mulţumesc Măicuţei Divine, fără de care nimic nu ar fi fost posibil.

Mulţumesc Lui Iisus Hristos – Învăţătorul meu – care se manifestă prin mine de când am început să scriu Cartea şi pentru totdeauna.

Mulţumesc părinţilor mei, Vasile şi Lenuţa, primii mei învăţători.

Mulţumesc Antonelei, care m-a încurajat şi a creyut în sursă, chiar şi atunci când eu mă îndoiam.

Mulţumesc tuturor sponsorilor mei.

Mulţumesc tutror celor care vor citi cartea, căci prin ei va curge Cuvântul Lui mai departe.

Mulţumesc fiecărei fiinţe pe care am cunoscut-o în această viaţă.

În loc de introducere

Această carte nu este pentru oricine.

Ea este doar pentru cei aleşi.

Si alegerea lor s-a făcut Sus şi nu jos.

Lumina, Iubirea este întotdeauna gata să vegheze asupra celor dragi.

Ia-o şi câteva momente ţine-o la piept.

Nu te gândi la boli, necazuri, pierderi, suferinţe, dureri.

Nu te gândi la nimic.

Gândeşte, dacă vrei, că ai în mâna o Carte Vindecătoare.

O putere tămăduitoare , fără egal, este pusă în paginile ei, în fiecare cuvânt.

Citeşte, dar nu cuvintele contează, ci darul pe care Eu L-am pus acolo pentru tine.

Ai dezlegarea Mea de boli, suferinţe, dureri.

Pentru totdeauna!

Nu trebuie să faci nimic pentru asta.

Ţine cartea la piept câteva minute, cu ochii închişi.

Poţi s-o pui pe locul bolilor, poţi să dormi cu ea sub cap.

Ea este binecuvântată de mine şi, o dată ce ai pus mâna pe ea, vor curge Binecuvântările mele către tine.

Eu te mângâi. Eu te vindec. Eu te iubesc. Eu iau totul asupra mea. Acum.

E destul să ştii asta.

 

Lasă un răspuns

