Lasă un comentariu

Câţi dintre noi

dscn2199_resizeîşi „calcă pe inimă” să-şi recunoască greşelile? Măcar faţă de ei înşişi.. Sau şi mai mult, câţi au curajul să-şi ceară iertare?

Ana-Aurora Şumca o face astfel:

Iartă-mă

Te rog să Mă ierţi că te-am gasit atât de târziu.

Te rog să Mă ierţi că te doare. 

Te rog să Mă ierţi că ai crezut cănu te iubesc.

Te rog să Mă ierţi că ai crezut că te-am abandonat.

Te rog să Mă ierţi că nu am găsit oamenii potriviţi pe care să ţi-i trimit să te înveţe Iertarea.

Să te ierţi pe tine că te-ai supărat.

Să-i ierţi pe toţi cei care te-au supărat.

Să-i ierţi pe toţi cei care care te-au nedreptăţit.

Să-i ierţi pe toţi cei care au făcut să te doară.

Iartă-i!

Lasă-mă pe Mine să iau povara aceasta.

Tu doar iartă-i şi lasă-i să plece, ca să fii liber să iubeşti şi să primeşti Iubirea Mea pe care ţi-o dăruiesc.

Chiar acum!

Şi ca să putem ierta şi iubi necondiţionat, autoarea ne ajută cu:

Tratamentul cu Iubire

Orice gând ai avea despre Iubire, lasă-l deoparte. 

Tot ce crezi că poate fi iubire nu e decât ceva foarte departe de adevăr.

Singurul sentiment de iubire e cel pe care îl are mama pentru copilul ei, pentru că îl iubeşte necondiţionat.

Şi chiar şi asta nu e valabil la toţi oamenii.

Aşa încât închide ochii şi permite să treacă Iubirea Divină prin Mine (Iisus) de la Tatăl spre tine.

Nu te gândi la nimic. Doar simte. Lasă tensiuni, dureri, gânduri. Stai în linişte şi primeşte ca să ştii cum e. Stai câteva minute.

Eşti în Graţia lui Dumnezeu prin Iubirea Fiului Său, pe care o revarsă în tine şi peste tine acum.

Nu-i aşa că nu ai mai trăit aşa ceva?

Nu-i aşa că nu ştiai cum este Iubirea?

Te rog să faci acest exerciţiu câte 5 minute în fiecare zi, pentru că este un tratament cu Iubirea Mea, pentru tine.

Este vindecător pentru că vine de la Tatăl, unde totul este perfect.

Cum altfel ar putea fi?

Şi nu uita: eşti iubit aşa mereu, numai că pâna acum nu ai ştiut!

Nu ai permis să o ştii…. 

 

 

Lasă un răspuns

