Lasă un comentariu

Dacă e luni….

e CaliVita ..

În fiecare zi de luni fac bilanţul activităţii mele şi a echipei mele la CaliVita. Azi, de exemplu, am constatat că îmi merge bine.

Suplimentar, o dată la 2 săptămâni, invit pe toţi cei interesaţi de bunăstarea lor să participe la evenimente în care să povestim despre experienţele pe care le-am avut cu produsele CaliVita International.

Cei care caută soluţii pentru problemele lor de sănătate, sau o afacere, sau care vor sa înveţe ceva nou şi categoric folositor pot să îşi facă deja liste de înterbări. Voi fi luni, 2 noiembrie 2015, 0ra 17:00, la Casa Corpului Didactic din Focşani pregătită să dau răspunsuri.

Ca şi săptămâna trecută, intrarea este liberă.

Înainte de a răspunde la întrebări:

  • voi prezenta planul de marketing – în traducere liberă : „Cum poţi câţtiga bani dacă eşti membru”,
  • voi deschide un subiect controversat : ” să fac sau nu vaccin antigripal ” cu argumente pro şi contra, oferite de specialiştii în domeniu.

Mai multe detalii veţi afla la eveniment.

Vă aştept cu drag şi cu tolba plină de informaţii! sigla_1

Lasă un răspuns

